reklama

reklama

Nový dotaz do odborné poradny

Potřebujete poradit od odborníka?

Odpověď je zajištěna do 72 hodin, vyjma víkendů a svátků. Lhůta pro zaslání odpovědi se však může v případě složitosti dotazu prodloužit. Uváděná cena je včetně DPH. Další podrobnosti o službě v Podmínkách užívání.

Nový dotaz do volného fóra

Chcete se zeptat ostatních uživatelů diskuzního fóra? Využijte zdarma obsahových rubrik.

Odpověď zajištěna není. Odpovídají nahodile pouze uživatelé diskuzního fóra. V případě potřeby rychlé a odborné rady doporučujeme využít placené poradny.

Poslední příspěvky

Stran: [1] 2 3 ... 10
1
Pro začínající podnikatele / sportovní vysílání v hospodě
« Poslední příspěvek od Lenka Hollainová kdy 14. 05. 2019, 21:09:49 »
Dobrý den, ráda bych si otevřela malou hospůdku na vesnici, která je u fotbalového hřiště. Ráda bych tam měl televizi se sportovními programy. U O2 stojí televizní vysílání přes 3 tisíce měsíčně. Je tedy nutné mít v provozovně televizní vysílání pořízené jako podnikatel nebo si mohu sjednat televizi jako fyzická osoba a platit tak 10x nižší částku měsíčně? Děkuji za odpověď a vaše zkušenosti.
2
Volné fórum / Re:Daňová evidence
« Poslední příspěvek od Hanča kdy 13. 05. 2019, 07:26:38 »
Do pokladny musíte dát vše co se týká HOTOVOSTNÍCH  transakcí, je jedno, jestli to prodáváte na fakturu, kde zadáte způsob platby hotově nebo třeba jen na paragon(jestli používáte). Na pokladní doklad napište číslo faktury a už nemusíte dělat kopii.
Číselnou řadu můžete mít jednu dohromady příjmy i výdaje, takže klidně doklady č. 001 - 015 = výdajové, doklad 016 = příjem, doklad 017 = výdej, doklady 018 - 021 = příjmy...... Budete to mít jednodušší na hledání.
Do BANKY stačí zakládat jen výpisy, u každé transakce máte uvedeno, za co ta platba je, takže případnou fakturu si dohledáte v šanonu faktur.
Do vystavených faktur jen vystavené, včetně těch co vám budou platit hotově, do přijatých faktur jen přijaté.
3
Volné fórum / Re:Daňová evidence
« Poslední příspěvek od Honza kdy 10. 05. 2019, 17:34:40 »
Takže když si založím šanony:
VYSTAVENÉ FAKTURY – čistě jen jednotlivé faktury na příjmy
PŘIJATÉ FAKTURY – čistě jen jednotlivé faktury na výdaje
BANKA /VÝPISY/ – (?výpis + faktura) nebo jen výpisy?
POKLADNA – (přijaté doklady /výdaje/ a zakládat sem i faktury, které byli vystavené zákazníkovi na hotovost /příjmy/?) a pokud jsou v této složce jsou příjmy a výdaje rozlišuje se nějak číslování?

Jde mi hlavně o bod POKLADNA, jaké doklady zde mají být...
Moc mi pomůžete, jsem podnikající student, který teprve se vším začíná...

Děkuji moc!Honza
4
Volné fórum / Re:pomoc v insolvenci
« Poslední příspěvek od Hanča kdy 09. 05. 2019, 09:21:04 »
Obrátila bych se na exekutorskou komoru, toto je jednoznačně chyba insolv.správce, ten vás měl upozorňovat průběžně na to kolik máte ještě platit, on si za to bere provizi, aby hlídal vaše splátky, tak ať za to taky něco dělá. Neodkládejte to, určitě bych se bránila.
5
Volné fórum / Re:Daňová evidence
« Poslední příspěvek od Hanča kdy 09. 05. 2019, 09:16:30 »
Je jen na Vás, jakým způsobem si DE povedete, musíte být schopen při případné kontrole FÚ jim to vysvětlit tak, aby se v tom vyznali. Co se týká otázky č.1, tak si myslím, že je lepší dělat průběžně.
6
Volné fórum / Binární opce
« Poslední příspěvek od Embolio kdy 08. 05. 2019, 17:49:24 »
Dobrý den,


zajímá mě možnost obchodování s binárními obcemi. Jsem úplným nováčkem v tomto oboru a na internetu jsem se dočetl, že momentálně je toto v tuzemsku zakázáno kvůli nějakému regulačnímu orgánu viz. [size=78%]https://finex.cz/novinka-zakaz-binarnich-opci-prodlouzen-o-dalsi-3-mesice/[/size] Snažil jsem se o tomto tématu najít co nejvíc, ale nic moc jsem v normální tisku nenašel, jen blesk vydal nějaký článek kdysi: [size=78%]https://www.blesk.cz/clanek/radce/577796/jake-prilezitosti-vam-mohou-prinest-binatex-a-binarni-opce.html[/size] ale to je stejně off topic. Takže se ptám, co znamená, že to není dovolené? Na netu jsou rady, že mohu využít nějakých platforem mimo EU, ale nechci dělat nic nelegálního.


Děkuji.
7
Volné fórum / pomoc v insolvenci
« Poslední příspěvek od Zdenka kdy 07. 05. 2019, 21:26:27 »
Dobrý večer, mám prosbičku. Jsem v insolvenci 55 měsíců a do konce oddlužení mi schází 5 měsíců. Do 2.5.2019 ins.spr. nezasílala soudu zprávy o tom, jak splácím. Až teď 5 měsíců před koncem mi zavolali s kanceláře, že je potřeba zaplatit 60.000 kč. Nechci se ničemu vyhnout, jsem ráda za pomoc .,ale není v mých silách v insolvenci dát 60.000 kč dohromady. Jediného koho mám je dcera a ta je na mateřské..Když jsem se ptala, proč mi to nesdělila dřív, odpověď zněla, že si toho účetní všimla, až nyní a že jsem si to měla hlídat sama. Žila jsem v mylném domnění, že je vše v pořádku. Mám někde odvolání, nebo je vše má chyba??Příklad posílala jsem ins. správkyni, ukončení podnikání neudala to soudu, zasílala jsem novou adresu nezaslala na soud. Komunikace minimální. Poctivě jsem platila a nyní taková sprcha a když nezaplatím je to můj konec. Děkuji za případnou pomoc odpověď.Nevím zda mohu dotaz směřovat k Vám.Soud se vyjádřil na zprávu insolvenční správkyně,že pokud to nedoplatím bude mi insolvence zrušena
8
Volné fórum / Daňová evidence
« Poslední příspěvek od Honza kdy 07. 05. 2019, 19:58:33 »
Dobrý den,
měl bych pár otázek ohledně daňové evidence (deníku příjmu a výdajů)


1. Musím ji vést v průběhu roku, nebo stačí až na konci?


2. Zakládané doklady – Vedu 4 složky – pokladna (přijaté účtenky /náklady/), banka (výpisy z účtu + faktury), faktury přijaté (náklady), faktury vystavené (příjmy) – může to takhle být? Jednotlivé doklady v "pokladně" čísluji, musím číslovat i "přijaté faktury" nebo tam stačí číslování externích firem?


3. V daňové evidenci zapisuji datum, kdy vznikla transakce (převod peněz) nebo datum vystavení výpisu? Nebo kdy byla vystavena faktura? (u účtenek z pokladny samozřejmě den koupě?)


4. V kolonce číslo dokladu napíšu např. PPD (+pořadové číslo dokladu), VPD (+pořadové číslo dokladu) a P/V BÚ (+??? číslo měsíce výpisu, pořadové číslo faktury ???)
[/size]
[/size]5. Musím ve výpise nějak rozlišovat (připisovat čísla faktur), aby to bylo jasné?
[/size]
[/size]
[/size]Děkuji za Váš čas a odpovědi. Moc mi to pomůže...

9
Volné fórum / Re:Podnikání při neplaceném volnu v zaměstnání
« Poslední příspěvek od Hanča kdy 07. 05. 2019, 09:46:31 »
Pokud si domluvíte neplacené volno v zaměstnání, tak Vám zaměstnavatel nemůže diktovat, jestli OSVČ budete mít jako hlavní nebo vedlejší, to je na Vás, jemu do toho nic není, co děláte ve svém volnu, pokud to nepoškozuje zájmy zaměstnavatele.
10
Volné fórum / Podnikání při neplaceném volnu v zaměstnání
« Poslední příspěvek od Adéla H. kdy 06. 05. 2019, 15:15:25 »
Dobrý den chi se zeptat, zda se někdo vyzná v podnikání při zaměstnání. Se zaměstnavatelem jsme se dohodli na 2 měsíčním neplaceném volnu. V této době budu podnikat se stánkem na hostinskou činnost. Zaměstnavatel mi tvrdí, že nemůžu jít na hlavní činnost. Musím to mít jako podnikání na činnost vedlejší. Podle mě je to ale nesmysl, když nemám u zaměstnavatele žádný příjem, nemohu přeci podnikat na činnost vedlejší ale ihned přecházím na činnost hlavní. V této době za mě zaměstnavatel neodvádí ani soc. ani zdravotní pojištění. Má s tím někdo zkušenosti? prosím o radu. Děkuji Vám
Stran: [1] 2 3 ... 10
Platby GoPay

reklama