reklama

Nový dotaz do odborné poradny

Potřebujete poradit od odborníka?

Odpověď je zajištěna do 72 hodin, vyjma víkendů a svátků. Lhůta pro zaslání odpovědi se však může v případě složitosti dotazu prodloužit. Uváděná cena je včetně DPH. Další podrobnosti o službě v Podmínkách užívání.

Nový dotaz do volného fóra

Chcete se zeptat ostatních uživatelů diskuzního fóra? Využijte zdarma obsahových rubrik.

Odpověď zajištěna není. Odpovídají nahodile pouze uživatelé diskuzního fóra. V případě potřeby rychlé a odborné rady doporučujeme využít placené poradny.


Odpověď

Upozornění: do tohoto tématu bylo naposledy přispěno před 30 dny.
Zvažte prosím založení nového tématu.
Jméno:
E-mail:
Předmět:
Ikona zprávy:

Ověření:
Co je doma, to se...:

Zkratky: stiskněte shift+alt+s pro odeslání nebo shift+alt+p pro prohlédnutí


Shrnutí tématu

Poslal: Andrea Kolarikova
« kdy: 03. 01. 2013, 19:00:32 »

Dobrý den,
mám dotaz ohledně průběhu reklamace v případě koupě zboží na IČO. Přítel je podnikatel a přes internet kupoval grafickou kartu do počítače. Ta byla bohužel vadná. Po telefonické domluvě dovezl zboží přímo na pobočku CZC do Brna. Zde pracovník zboží prohlédl a konstatoval, že asi bude vhodná výměna, ale že máme počítat s tím, že na to mají 30 dní, ale předpokládá, že tak dlouho to trvat nebude. Bohužel je tomu už déle než měsíc, neobdrželi jsme žádné vyjádření o reklamaci. Několikrát se tam volalo, vždy nám bylo sděleno, že je zboží v servisním středisku. Zboží bylo reklamováno 29.11. a dnes nám bylo sděleno, že jelikož bylo zboží koupeno na IČO neplatí 30 denní lhůta ( nelze uplatňovat nárok na 30 denní lhůtu s odkazem na obchodní zákoník,) je tomu skutečně tak? Pokoušela jsem se procházet obchodní zákoník, ale k ničemu takovému jsem nedošla? Předem Vám děkuji za odpověď Kolarikova
Platby GoPay

reklama