Poradna Podnikatel.cz

PODMÍNKY A MANUÁLY => Manuály fóra => Archiv => Téma založeno: Magdalena Dědková 01. 11. 2017, 08:58:54

Název: Evidence náhradního plnění
Přispěvatel: Magdalena Dědková 01. 11. 2017, 08:58:54
Dobrý den, jsme odběratelé. Máme se také zaregistrovat do centrální evidence náhradního plnění, kam zadáme své identifikační údaje a potvrzovací mail nebo pouze potvrzujeme to, co nám dodavatelé pošlou. Zatím pouze jeden dodavatel žádal soupis faktur, které jsme v režimu náhradního plnění odebrali v roce 2017 a chtěl mail pro potvrzování faktur. Od dalšího dodavatele mi již přišla přímo žádost o potvrzení daňového dokladu. Děkuji M.Dědková
Název: Re:Evidence náhradního plnění
Přispěvatel: Dagmar Kučerová 01. 11. 2017, 16:47:05
Dobrý den,

odběratelé se prozatím ani nemohou do elektronické evidence náhradního plnění zaregistrovat. Je určena pouze pro dodavatele, kteří tam zadávají údaje o realizovaných zakázkách. Zakázky realizované po 1. 10. 2017 budou odběratelem potvrzovány - uložením zakázky dodavatelem, bude automaticky vygenerován mail s URL odkazem na příslušnou stránku, kterou odběratel zkontroluje a odsouhlasí.  Zakázky za rok 2017 uskutečněné do 30. 9. 2017 bude dodavatel rovněž zadávat do evidence, avšak odběratelem nebudou potvrzovány.

Jelikož také odběratelé chtějí mít pro kontrolu přístup do systému elektronické evidence, připravuje se i tato varianta. V horizontu do konce roku 2017. Bude to možnost, nikoli povinnost.

Od roku 2017 bude možné v rámci náhradního plnění uplatnit jen plnění zadané do elektronické evidence. Více v článku: Elektronická evidence náhradního plnění spuštěna (http://www.podnikatel.cz/clanky/elektronicka-evidence-nahradniho-plneni-spustena/)

Hezký den   Dagmar Kučerová