reklama

reklama

Nový dotaz do odborné poradny

Potřebujete poradit od odborníka?

Odpověď je zajištěna do 72 hodin, vyjma víkendů a svátků. Lhůta pro zaslání odpovědi se však může v případě složitosti dotazu prodloužit. Uváděná cena je včetně DPH. Další podrobnosti o službě v Podmínkách užívání.

Nový dotaz do volného fóra

Chcete se zeptat ostatních uživatelů diskuzního fóra? Využijte zdarma obsahových rubrik.

Odpověď zajištěna není. Odpovídají nahodile pouze uživatelé diskuzního fóra. V případě potřeby rychlé a odborné rady doporučujeme využít placené poradny.


Odpověď

Upozornění: do tohoto tématu bylo naposledy přispěno před 30 dny.
Zvažte prosím založení nového tématu.
Jméno:
E-mail:
Předmět:
Ikona zprávy:

Ověření:
Spočítejte: 21 + 6 se rovná:

Zkratky: stiskněte shift+alt+s pro odeslání nebo shift+alt+p pro prohlédnutí


Shrnutí tématu

Poslal: Mihael
« kdy: 21. 12. 2017, 12:05:12 »


Ahoj, zabývám se vývojem elektronických zařízení na zakázku. Mám zákazníka z Kanady. Kolega tvrdí, že pokud chci poslat mu vlastní vybavení, potřebuji 1. nutně zaregistrovat jako plátce DPH, 2. přihlásit se jako vývozce (EORI?). Ale je to jednorázová objednávka za malé peníze. A moje firma (kterou jsem jediný člen) v současné době nejsem plátce DPH. A neměl jsem v plánu stát se plátcem.



Zda je to pravda? a pokud ano, pak sešíří zda stejná pravidla pro zákazníky v rámci EU taky?


Jakým způsobem to může mít vliv na zdanění mé firmy? Teď platím daň jednou za rok, jako malá firma.


Díky!
Mihael


Omlouvám se za Češtinu, jsem tu nově, student :)
Platby GoPay

reklama