Poradna Podnikatel.cz

ARCHIVNÍ FÓRUM => Pro začínající podnikatele => Téma založeno: marie 21. 03. 2011, 13:32:55

Název: Nepoctivý zákazník e-shopu a reklamace
Přispěvatel: marie 21. 03. 2011, 13:32:55
Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda je vůbec možné, nějak se vypořádat s nepoctivým zákazníkem eshopu. např. Kupující tvrdí, že obsah zásilky není kompletní, já budu tvrdit, že vše bylo v pořádku. Jediné co mne napadá, pořídit si kameru a o balení zásilek pořizovat záznam . . . Jenže to je trochu nákladná prevence  :(

a jestli se ještě mohu zeptat, musím platit koncesionářské poplatky jako podnikatelka když eshop provozuji z domova? Nebo stačí, když je platím jako fyzická osoba?

Děkuji za odpověď a přeji hezký den
Název: Re: Nepoctivý zákazník e-shopu a reklamace
Přispěvatel: Pavel Říha (Rop) 21. 03. 2011, 18:25:07
Koncesionářské poplatky za rádio a televizi?
Název: Re: Nepoctivý zákazník e-shopu a reklamace
Přispěvatel: M.Zajackova 22. 03. 2011, 07:16:52
Ano
Název: Re: Nepoctivý zákazník e-shopu a reklamace
Přispěvatel: Pavel Říha (Rop) 22. 03. 2011, 11:58:30
A vy máte nějaké rádio / televizi nakoupené k podnikání?
Název: Re: Nepoctivý zákazník e-shopu a reklamace
Přispěvatel: M.Zajackova 22. 03. 2011, 12:18:09
To nemám, jen jsem si nebyla jistá. Když mám provozovnu v místě bydliště, jestli mě nemůže nikdo nařknout z neplacení. Podle Vaší reakce to asi řeším zbytečně . . .
Já jen, že jsem slyšela (jedna bába bábě řekla  ;) ), že i když je zapnuté rádio v konzumu pro poslech a zpříjemnění pracovní doby prodavaček, tak se za něj musí platit podnikatelský poplatek. Převedla jsem si to na sebe, aby na mě kontrola nevybafla, že poslouchám rádio, zatímco tisknu faktury . . .
Díky moc
Název: Re: Nepoctivý zákazník e-shopu a reklamace
Přispěvatel: Pavel Říha (Rop) 22. 03. 2011, 19:56:04
Je něco jiného konzum a domácnost ...

Ale jinak opravdu je to tak, že za každý přístroj, který hraje na pracovišti (včetně toho, který si zaměstnanec donese) musí zaměstnavatel zaplatit koncesionářské poplatky.

Jenom v domácnosti bych to neřešil (jiné by to bylo, kdybyste měla jednu místnost v bytě, kterou byste vykazovala jako pracovní prostor - tj. včetně nákladů na elektřinu atd.)
Název: Re:Nepoctivý zákazník e-shopu a reklamace
Přispěvatel: Ladislav Jančík 23. 02. 2012, 22:30:58
Rozporoval bych tvrzení, že zaměstnavatel platí koncesionářské poplatky i za TV a R přístroje donesené zaměstnanci na pracoviště - nic takového v zákoně není a doufám, že nikdy nebude.
Název: Re:Nepoctivý zákazník e-shopu a reklamace
Přispěvatel: Sly 24. 02. 2012, 12:31:00
K Vaší původní otázce. Vím, že je to nemilé, ale ze zkušenosti Vám radím nedělejte nic. Zbytečně si tím lámete hlavu a ve výsledku budete ta špatná stejnak vy. To procento kdy se Vám to stane je velice, ale velice nepatrné k tomu aby jste pořizovala a archivovala nějaká videa apod. Maximálně si pořiďte firemní lepící pásku + můžete štítek kontrola a podpis, ale když řekne že nebylo, tak stejnak smůla.
Název: Re:Nepoctivý zákazník e-shopu a reklamace
Přispěvatel: profiacces 03. 06. 2018, 20:11:45
Dobrý den,
 naprosto souhlasím se Sly.
Určitě je to velmi nepříjemné, ale ... "zákazník má vždy pravdu" .... bohužel  :)