reklama

reklama

Nový dotaz do odborné poradny

Potřebujete poradit od odborníka?

Odpověď je zajištěna do 72 hodin, vyjma víkendů a svátků. Lhůta pro zaslání odpovědi se však může v případě složitosti dotazu prodloužit. Uváděná cena je včetně DPH. Další podrobnosti o službě v Podmínkách užívání.

Nový dotaz do volného fóra

Chcete se zeptat ostatních uživatelů diskuzního fóra? Využijte zdarma obsahových rubrik.

Odpověď zajištěna není. Odpovídají nahodile pouze uživatelé diskuzního fóra. V případě potřeby rychlé a odborné rady doporučujeme využít placené poradny.


Odpověď

Upozornění: do tohoto tématu bylo naposledy přispěno před 30 dny.
Zvažte prosím založení nového tématu.
Jméno:
E-mail:
Předmět:
Ikona zprávy:

Ověření:
Co je doma, to se...:

Zkratky: stiskněte shift+alt+s pro odeslání nebo shift+alt+p pro prohlédnutí


Shrnutí tématu

Poslal: Petr
« kdy: 24. 12. 2018, 02:23:05 »

Dobrý den, nedávno můj eshop obdržel objednávku v hodnotě 7.790,- korun zboží jsem zaslal ale po té jsem zjistil že mi zákazník nezaplatil fakturu jsem mu vystavil na které bylo udáno že platil kartou i když ničkoliv nijak nezaplatil.. zákazníka jsem se snažil kontaktovat ale marně.. nedávno jsem mu emailem poslal fakturu k proplacení.. co mám dělat když zákazník nezaplatí?
Platby GoPay

reklama