reklama

reklama

Nový dotaz do odborné poradny

Potřebujete poradit od odborníka?

Odpověď je zajištěna do 72 hodin, vyjma víkendů a svátků. Lhůta pro zaslání odpovědi se však může v případě složitosti dotazu prodloužit. Uváděná cena je včetně DPH. Další podrobnosti o službě v Podmínkách užívání.

Nový dotaz do volného fóra

Chcete se zeptat ostatních uživatelů diskuzního fóra? Využijte zdarma obsahových rubrik.

Odpověď zajištěna není. Odpovídají nahodile pouze uživatelé diskuzního fóra. V případě potřeby rychlé a odborné rady doporučujeme využít placené poradny.


Odpověď

Upozornění: do tohoto tématu bylo naposledy přispěno před 30 dny.
Zvažte prosím založení nového tématu.
Jméno:
E-mail:
Předmět:
Ikona zprávy:

Ověření:
Kdo chce psa bít, ... si vždycky najde.:

Zkratky: stiskněte shift+alt+s pro odeslání nebo shift+alt+p pro prohlédnutí


Shrnutí tématu

Poslal: Daria
« kdy: 16. 10. 2018, 15:30:29 »

Dobrý den, mám dotaz, jsem fyzickou osobou podnikající a vedu daňovou evidenci. Mám v nájmu kancelář. Jak mám do výdajů zaevidovat drobné opravy, které jsem provedla v tom kanceláři (vymalování atd.)? Na faktuře mám jak první nájemné, tak i vratnou kauci? Mám tu kauci přiřadit k nedaňovým výdajům? Děkuji předem
Platby GoPay

reklama