reklama

reklama

Nový dotaz do odborné poradny

Potřebujete poradit od odborníka?

Odpověď je zajištěna do 72 hodin, vyjma víkendů a svátků. Lhůta pro zaslání odpovědi se však může v případě složitosti dotazu prodloužit. Uváděná cena je včetně DPH. Další podrobnosti o službě v Podmínkách užívání.

Nový dotaz do volného fóra

Chcete se zeptat ostatních uživatelů diskuzního fóra? Využijte zdarma obsahových rubrik.

Odpověď zajištěna není. Odpovídají nahodile pouze uživatelé diskuzního fóra. V případě potřeby rychlé a odborné rady doporučujeme využít placené poradny.


Odpověď

Upozornění: do tohoto tématu bylo naposledy přispěno před 30 dny.
Zvažte prosím založení nového tématu.
Jméno:
E-mail:
Předmět:
Ikona zprávy:

Ověření:
Spočítejte: 88 + 10 se rovná:

Zkratky: stiskněte shift+alt+s pro odeslání nebo shift+alt+p pro prohlédnutí


Shrnutí tématu

Poslal: Tomáš
« kdy: 01. 09. 2018, 20:16:35 »

Dobrý den,
začínám podnikat, mám v tom docela chaos a i přes neustále vyhledávání informací se nemohu dobrat k odpovědím na své dotazy (případně si některé věci potřebuji ověřit... a předem se omlouvám, ptám-li se na již odpovězené otázky.

Jsem neplátce DPH. Chci poskytovat služby. Chci mít výdaje paušálem.

Pokud zákazník nechce za službu žádný doklad, potřebuju něco takového pro sebe? Nebo mi stačí příjem evidovat v např. obyčejné tabulce (příp. jak by taková tabulka měla vypadat?) nebo, pokud budu dostávat peníze pouze na účet, by mi stačil pouze výpiš z účtu?

Naopak pokud zákazník chce doklad, jaký by to měl být? V jakým případě by to měla být faktura, v jakém případě postačí příjmový doklad? Nebo něco jiného? Jak by měla faktura vypadat? Někde jsem četl, že na ni nemusí být ani jméno a příjmení odběratele, natož adresa, že tam musí být především informace o mně. K tomu jsem ještě četl o nějakých rozdílech, když se jedná o částku nad 10 000, čemuž také plně nerozumím.

Děkuji za mnohokrát odpovědi...



Platby GoPay

reklama