reklama

reklama

Nový dotaz do odborné poradny

Potřebujete poradit od odborníka?

Odpověď je zajištěna do 72 hodin, vyjma víkendů a svátků. Lhůta pro zaslání odpovědi se však může v případě složitosti dotazu prodloužit. Uváděná cena je včetně DPH. Další podrobnosti o službě v Podmínkách užívání.

Nový dotaz do volného fóra

Chcete se zeptat ostatních uživatelů diskuzního fóra? Využijte zdarma obsahových rubrik.

Odpověď zajištěna není. Odpovídají nahodile pouze uživatelé diskuzního fóra. V případě potřeby rychlé a odborné rady doporučujeme využít placené poradny.

Autor Téma: Reklamace  (Přečteno 1134 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Paty

  • Host
Reklamace
« kdy: 17. 07. 2013, 12:13:03 »
Dobrý den,
v současnosti řešíme s internetovým obchodem reklamaci, kterou nechtějí uznat.
 
Společnost, která realizujew naši kuchyni objednala myčku přes internet (jsem partnerka majitele společnosti). Myčka poprvé dorazila poškozená, vůbec jsme ji nepřevzali. Podruhé byl obal v pořádku. K převzetí došlo v polovině února.
Rekonstrukce kuchyně se protáhla, jelikož dodavatel nábytku opakovaně nedodal vše potřebné. K instalaci spotřebičů dochází tedy až nyní.
Myčku jsme včera rozbalili a čelní panel je poškrábaný. Na vše jsou svědci a máme i obal.
Siemens jako takový nemá s reklamací problém, odkázal nás však na internetový obchod jako prodejce.
Internetový obchod vše zamítl s tím, že jsme povinni myčku rozbalit po převzetí. Jedná se však o vestavný spotřebič, který je vázán na dokončení kuchyně.

Reklama

  • Stálý člen
  • *****
  • Příspěvků: 0

reklama



 

Platby GoPay

reklama