reklama

Nový dotaz do odborné poradny

Potřebujete poradit od odborníka?

Odpověď je zajištěna do 72 hodin, vyjma víkendů a svátků. Lhůta pro zaslání odpovědi se však může v případě složitosti dotazu prodloužit. Uváděná cena je včetně DPH. Další podrobnosti o službě v Podmínkách užívání.

Nový dotaz do volného fóra

Chcete se zeptat ostatních uživatelů diskuzního fóra? Využijte zdarma obsahových rubrik.

Odpověď zajištěna není. Odpovídají nahodile pouze uživatelé diskuzního fóra. V případě potřeby rychlé a odborné rady doporučujeme využít placené poradny.

Autor Téma: Daňové přiznání - student  (Přečteno 2556 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Aneta

• Host
Daňové přiznání - student
« kdy: 20. 03. 2013, 13:30:05 »
Dobrý den,
 mám dotaz ohledně daňového přiznání. Živnostenský list mám od květnu roku 2011. Jsem studentka, podnikám v realitách, můj příjem za tento rok byl nulový. Jak mám postupovat abych neměla nikde problém. Stačí napsat na finanční úřad čestné prohlášení. A co sociální úřad? minulý rok jsem psala na finanční úřad čestné prohlášení a pak mi přišel dopis právě ze sociálního úřadu a musela jsem jim i tak posílat daňové přiznání.
Děkuji za odpověď

Reklama

• Stálý člen

reklama

Offline Jan Molín

• Profík
    • Zobrazit profil
    • MIVO s.r.o.
Re:Daňové přiznání - student
« Odpověď #1 kdy: 24. 03. 2013, 12:59:24 »
Dobrý den,

povinnost podat daňové přiznání vyplývá z ustanovení § 38g odst. 1 a násl. zákona o daních z příjmů. V zásadě platí, že daňové přiznání je povinen podat ten, kdo:
a) měl roční příjmy zdaňované v daňovém přiznání vyšší než 15 000,- Kč nebo
b) vykazuje daňovou ztrátu.

Daňové přiznání však není povinen podat ten poplatník, který má příjmy ze závislé činnosti (ze zaměstnání) podle § 6 zákona o daních z příjmů, a to pouze u jednoho zaměstnavatele, u kterého podepsal daňové prohlášení, či postupně u více zaměstnavatelů, u kterých prohlášení podepsal.