reklama

reklama

Nový dotaz do odborné poradny

Potřebujete poradit od odborníka?

Odpověď je zajištěna do 72 hodin, vyjma víkendů a svátků. Lhůta pro zaslání odpovědi se však může v případě složitosti dotazu prodloužit. Uváděná cena je včetně DPH. Další podrobnosti o službě v Podmínkách užívání.

Nový dotaz do volného fóra

Chcete se zeptat ostatních uživatelů diskuzního fóra? Využijte zdarma obsahových rubrik.

Odpověď zajištěna není. Odpovídají nahodile pouze uživatelé diskuzního fóra. V případě potřeby rychlé a odborné rady doporučujeme využít placené poradny.

Autor Téma: Vlastní záruka  (Přečteno 1115 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Vasek

  • Host
Vlastní záruka
« kdy: 12. 11. 2012, 17:27:07 »
Dobrý den, začínám a tudíž bych se chtěl zeptat, zda-li je možné a pokud ano, tak jak dát na zboží záruku.


Jedná se o to, že koupím zboží z cizí země, př. televizi LG z Francie, bez záruky od výrobce a prodejce. Věc je nová, tudíž by se s ní nemělo nic stát, ale pokud chci poskytnout klasickou záruku, je to možné?
Jak postupovat při možné reklamaci? Zasílá se to na servisní středisko LG v ČR, nebo stačí jakýkoliv značkový servis a jeho vyjádření? Případně, kdybych poskytoval servis přímo já (je to hypotéza, ne realita), tak stačí vyjádření ode mě? Kdyby přístroj šel opravit, platil bych to já, kdyby se zjistilo, že si za to mohl zákazník sám, neuznal bych záruku a platil ji on? Funguje to stejně jako se zárukou z obchoďáků v ČR (zažil jsem u telefonu, že byl koupen u Vodafone, ten to odeslal na Britex a oni následně reklamaci neuznali z důvodu oxidace vlivem deště),  nebo se poté postupuje úplně jinak, protože nemám sepsanou žádnou smlouvu se servisem a oni třeba ano?
Pokud jsem otázku podal špatně, pokusím se to ještě dovysvětlit.


Děkuji mnohokrát za všechny rady

Reklama

  • Stálý člen
  • *****
  • Příspěvků: 0

reklama



 

Platby GoPay

reklama