reklama

reklama

Nový dotaz do odborné poradny

Potřebujete poradit od odborníka?

Odpověď je zajištěna do 72 hodin, vyjma víkendů a svátků. Lhůta pro zaslání odpovědi se však může v případě složitosti dotazu prodloužit. Uváděná cena je včetně DPH. Další podrobnosti o službě v Podmínkách užívání.

Nový dotaz do volného fóra

Chcete se zeptat ostatních uživatelů diskuzního fóra? Využijte zdarma obsahových rubrik.

Odpověď zajištěna není. Odpovídají nahodile pouze uživatelé diskuzního fóra. V případě potřeby rychlé a odborné rady doporučujeme využít placené poradny.

Autor Téma: Jak na reklamaci  (Přečteno 1155 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Milan Kulha

  • Host
Jak na reklamaci
« kdy: 19. 07. 2012, 18:25:03 »
 Dobry den
 Zakoupil jsem v jednom Supermarkenu jízdní kolo (čehož teď lituji),byl to dárek pro maminku,kolo jsem měl asi 1,5 měsíce doma něž měla máti narozeniny. Po předání kola matce jsem ale zjistily docela závažné vady kolo se určitě nedalo provozovat.Tak došlo k reklamaci a čekal jsem a bylo my řečeno že pokud se neozvou do 30 dnů mám si následující den po uvedeném datumu na formuláři přijít pro peníze. Ozvaly jse asi po 3 týdnech že neuznaly reklamaci poněvadž kolo bylo dost používané (mimochodem kolo bylo celou dobu ve sklepě a ujelo zhruba 2 km než jsme ho dali mamince k narozeninám). Tak jsem uvedl v prodejně že kolo nemohlo být tzv."ojeté" když ho nikdo nepoužíval a trval jsem na další reklamaci. Došlo k tomu že do 18.7. se nikdo neozval tak jsem 19.7. šel do prodejny že jsi vyzvednu peníze ale co se nestalo po hodinovém dohadování jsem byl přesvědčován ,že prodejce nemá povinnost dát my vědět že již kolo se vrátilo ze servisu který zajišťuje pro provozovnu servis na kola, a že jsem měl 18.7. přijít a ptát se jestli a jak reklamace dopadla? Mimochodem můj telefon měli protože po první negativní reklamaci my volaly.
 
  Děkuji za váš názor.....
 

Reklama

  • Stálý člen
  • *****
  • Příspěvků: 0

reklama



 

Platby GoPay

reklama