reklama

Nový dotaz do odborné poradny

Potřebujete poradit od odborníka?

Odpověď je zajištěna do 72 hodin, vyjma víkendů a svátků. Lhůta pro zaslání odpovědi se však může v případě složitosti dotazu prodloužit. Uváděná cena je včetně DPH. Další podrobnosti o službě v Podmínkách užívání.

Nový dotaz do volného fóra

Chcete se zeptat ostatních uživatelů diskuzního fóra? Využijte zdarma obsahových rubrik.

Odpověď zajištěna není. Odpovídají nahodile pouze uživatelé diskuzního fóra. V případě potřeby rychlé a odborné rady doporučujeme využít placené poradny.

Autor Téma: Řešení reklamace  (Přečteno 1249 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Martin Hanousek

  • Host
Řešení reklamace
« kdy: 11. 05. 2012, 15:15:57 »
Dobrý den.Mám dotaz .V roce 2010 jsem zakoupil v internetovém obchodě RC člun.Člun ve stejném roce byl reklamován a vyměněn za nový.
Momentálně člun opět nejede / stejná závada jako prvně /.Bohužel nemůžu dohledat Fakturu od tohoto zboží,mám pouze Reklamační protokol na kterém není bohužel vyplněno  ze strany prodejce číslo objednávky ani číslo faktury.Reklamační protokol má ale jasně definováno,že zboží je po reklamaci vyměněno za nový kus a je psána i na mé jméno.Razítko firmy včetně podpisu nechybí.Firma od které jsem tohle zboží zakoupil a poslal jim tento Reklamační protokol i s reklamovaným zboží mi ale zdělila, že mne ve svém systému s tímto zbožím nemají,a že tudíž jsem tento výrobek zakoupil někde jinde, nynější reklamace nemůže být vyřízena.Nepřipouští i to ,že první reklamaci řešili stoprocentně na podnět mnou zaslané faktury kterou bohužel nemohu najít.Naopak mi i napsali ,že první reklamace byla z jejich strany vstřícným krokem, /tz. že i když jsem tento člun podle nich koupil někde jinde oni VELKORISE reklamaci kladně vyřídili./
¨Můžu v tomto případě něco dělat ,nebo mám prostě smůlu že nemohu dohledat Fakturu ?   Děkuji za Vaši odpověd.
S pozdravem Martin Hanousek

Reklama

  • Stálý člen
  • *****
  • Příspěvků: 0

reklama



 

Platby GoPay

reklama