reklama

Nový dotaz do odborné poradny

Potřebujete poradit od odborníka?

Odpověď je zajištěna do 72 hodin, vyjma víkendů a svátků. Lhůta pro zaslání odpovědi se však může v případě složitosti dotazu prodloužit. Uváděná cena je včetně DPH. Další podrobnosti o službě v Podmínkách užívání.

Nový dotaz do volného fóra

Chcete se zeptat ostatních uživatelů diskuzního fóra? Využijte zdarma obsahových rubrik.

Odpověď zajištěna není. Odpovídají nahodile pouze uživatelé diskuzního fóra. V případě potřeby rychlé a odborné rady doporučujeme využít placené poradny.

Autor Téma: Jak účtovat ztracené doklady...  (Přečteno 6123 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Offline acoandrea

  • Nováček
  • *
  • Příspěvků: 18
    • Zobrazit profil
Jak účtovat ztracené doklady...
« kdy: 02. 05. 2012, 08:06:52 »
Dobrý den, dělám rekonstrukci účetnictví s.r.o. za rok 2011, stala se taková věc, jednatel ztratil či nedodal doklady za nákup spotř. materiálu, např. PHM,kancl. potřeby - vše bylo hrazeno platební kartou, ale doklady bohužel nejsou, na jaký účet mám účtovat....?Děkuji mockrát a pěkný den přeji.

Reklama

  • Stálý člen
  • *****
  • Příspěvků: 0

reklama



Offline Pavel Říha (Rop)

  • Profík
  • *****
  • Příspěvků: 3 444
    • Zobrazit profil
Re:Jak účtovat ztracené doklady...
« Odpověď #1 kdy: 03. 05. 2012, 21:05:24 »
a) věcně na účet nákladů tam kam to patří ovšem na nedaňový účet ... čili v tomto případě nedaňovou 501
b) jako pohledávku za jednatelem

ale protože o tomhle si musí rozhodnout jednatel, tak předpokládám, že to bude varianta a) ... ale nechal bych si to od něj písemně.


Offline acoandrea

  • Nováček
  • *
  • Příspěvků: 18
    • Zobrazit profil
Re:Jak účtovat ztracené doklady...
« Odpověď #2 kdy: 04. 05. 2012, 08:27:37 »
Děkuji mockrát a pěkný den přeji.

Redakční tip

  • Stálý člen
  • *****
  • Příspěvků: 0


 

Platby GoPay

reklama