reklama

Nový dotaz do odborné poradny

Potřebujete poradit od odborníka?

Odpověď je zajištěna do 72 hodin, vyjma víkendů a svátků. Lhůta pro zaslání odpovědi se však může v případě složitosti dotazu prodloužit. Uváděná cena je včetně DPH. Další podrobnosti o službě v Podmínkách užívání.

Nový dotaz do volného fóra

Chcete se zeptat ostatních uživatelů diskuzního fóra? Využijte zdarma obsahových rubrik.

Odpověď zajištěna není. Odpovídají nahodile pouze uživatelé diskuzního fóra. V případě potřeby rychlé a odborné rady doporučujeme využít placené poradny.

Autor Téma: Dobropis  (Přečteno 2023 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Miroslav beneš

  • Host
Dobropis
« kdy: 04. 04. 2012, 09:19:50 »
Vážení, setkali jste se s tímto?
Poslal jsem dobropis na ALZU.cz  z jiného emailu ,než je uveden na dobropisu a taková byla odpověď :Dobrý den vážený zákazníku. Bohužel není proplacení možné, žádost je nutné zaslat z mailu uvedeného na dobropisu.
Už jste se s tím někdy setkali? S odpuštěním,co je to za pitomost ???

Reklama

  • Stálý člen
  • *****
  • Příspěvků: 0

reklama



 

Platby GoPay

reklama