reklama

Nový dotaz do odborné poradny

Potřebujete poradit od odborníka?

Odpověď je zajištěna do 72 hodin, vyjma víkendů a svátků. Lhůta pro zaslání odpovědi se však může v případě složitosti dotazu prodloužit. Uváděná cena je včetně DPH. Další podrobnosti o službě v Podmínkách užívání.

Nový dotaz do volného fóra

Chcete se zeptat ostatních uživatelů diskuzního fóra? Využijte zdarma obsahových rubrik.

Odpověď zajištěna není. Odpovídají nahodile pouze uživatelé diskuzního fóra. V případě potřeby rychlé a odborné rady doporučujeme využít placené poradny.

Autor Téma: Nevyzvednuté zboží v eshopu - daně  (Přečteno 1178 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Offline Honza Marek

  • Nováček
  • *
  • Příspěvků: 10
    • Zobrazit profil
Nevyzvednuté zboží v eshopu - daně
« kdy: 08. 01. 2012, 19:56:08 »
Dobrý den,

jsem plátce DPH, vedu jednoduché účto, fyz. osoba. Provozuji již delší dobou e-shop. Sem tam se stane, že si zákazník nepřevezme zásilku a ta se Vráti zpět. Chtěl jsem se zeptat, jak to řešit daňově tj. jestli je můj postup správný, pokud k vydané faktuře vystavím dobropis (opravný daň doklad). Také by mě zajímalo, jestli mám dobropis vystavit na celou částku tj. zboží i poštovné, nebo pouze zboží. Musí mi dotyčný dobropis nějak potvrzovat, nebo se to týká pouze firem? Myslím, že to to docela aktuální téma.

Dále by mě zajímalo, jaký je postup, pokud nejsem plátce DPH. Také vystavit dobropis? (potřebuji pro potřeby bratra)

Děkuji za pomoc a přeji úspěšný týden

Honza

Reklama

  • Stálý člen
  • *****
  • Příspěvků: 0

reklama



 

Platby GoPay

reklama