reklama

reklama

Nový dotaz do odborné poradny

Potřebujete poradit od odborníka?

Odpověď je zajištěna do 72 hodin, vyjma víkendů a svátků. Lhůta pro zaslání odpovědi se však může v případě složitosti dotazu prodloužit. Uváděná cena je včetně DPH. Další podrobnosti o službě v Podmínkách užívání.

Nový dotaz do volného fóra

Chcete se zeptat ostatních uživatelů diskuzního fóra? Využijte zdarma obsahových rubrik.

Odpověď zajištěna není. Odpovídají nahodile pouze uživatelé diskuzního fóra. V případě potřeby rychlé a odborné rady doporučujeme využít placené poradny.

Autor Téma: Začátek podnikání  (Přečteno 1315 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Jan Mlateček

• Host
Začátek podnikání
« kdy: 02. 01. 2012, 20:15:14 »
Dobrý den,
mám dotaz ohledně začátku podnikání, v současné době jsem student a tento stav ještě minimálně do konce roku bude platit, chci podnikat na živnost volnou (konkrétně obchodování na internetu), ovšem mám problém, jakým způsobem vézt evidenci příjmů a výdajů a jaké případné úskalí tento typ podnikání skýtá. Předpokládám, že paušální výdaje by pro mě nebyly výhodou proto hodlám vézt evidenci příjmů a výdajů. Problém vidím v tom, zda jako živnostník budu muset vydávat kupujícímu prodejní doklad, který pro mě bude dokladem o příjmu? Dále jelikož budu obchodovat s fyzickými osobami, které mi většinou nevystaví doklad o prodeji věci, tak zda stačí např. vytištěná stránka internetová (př. aukro.cz) kde bude vidět na té stránce částka, za kterou jsem danou věc koupil, bude na ní moje přezdívka, která je spjata s mým jménem na daném serveru, tak chci vědět, zda takový doklad může sloužit jako výdajový doklad, nebo budu odkázán na zmíněné paušální výdaje, s tím že nebudu schopen získat výdajové doklady.
Doufám že můj dotaz je srozumitelný a děkuji vám za odpověď
Přeji pěkný den

Reklama

• Stálý člen

reklama

Offline Dagmar Kučerová

• redaktorka a odborný poradce
  • Profík
    • Zobrazit profil
    • Podnikatel.cz
Re:Začátek podnikání