reklama

Nový dotaz do odborné poradny

Potřebujete poradit od odborníka?

Odpověď je zajištěna do 72 hodin, vyjma víkendů a svátků. Lhůta pro zaslání odpovědi se však může v případě složitosti dotazu prodloužit. Uváděná cena je včetně DPH. Další podrobnosti o službě v Podmínkách užívání.

Nový dotaz do volného fóra

Chcete se zeptat ostatních uživatelů diskuzního fóra? Využijte zdarma obsahových rubrik.

Odpověď zajištěna není. Odpovídají nahodile pouze uživatelé diskuzního fóra. V případě potřeby rychlé a odborné rady doporučujeme využít placené poradny.

Autor Téma: 2x podepsaný růžový papír  (Přečteno 18798 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Jakub Zemen

• Host
2x podepsaný růžový papír
« kdy: 21. 09. 2011, 18:29:52 »
Dobrý den,
prosím o radu nebo o vysvětlení.
Jsem student VŠ. U firmy A jsem v lednu podepsal 'růžový papír'. U firmy B jsem ho podepsal v červenci. U obou firem mám podepsanou dohodu o pracovní činnosti.

U firmy A jsem měl podepsaný 'papír' už i několik let předtím a pracoval jsem i na jiných brigádách pod pracovní agenturou, kde jsem měl podepsaný 'růžový papír', a bylo mi tam řečeno, že daňová sleva se uplatňuje pouze na daný měsíc, takže žádný problém.

Letos jsem u firmy A pracoval od ledna do května, u firmy B jsem pracoval červenec a srpen. Paní účetní z firmy A mne seřvala za to, že jsem papír podepisoval u jiné firmy, a říkala, že jsem 'to' u nich podepsal na celý rok a že jsem neměl podepisovat nic nikde jinde.

Nevím tedy, jak ten 'papír' funguje, a prosím o vysvětlení, případně o radu, co s tím.
Děkuji

Reklama

• Stálý člen

reklama

Offline Pavel Říha (Rop)

• Profík
    • Zobrazit profil
Re: 2x podepsaný růžový papír
« Odpověď #1 kdy: 21. 09. 2011, 19:29:12 »
Za žádný kalendářní měsíc nesmíš mít podepsané dvě prohlášení najednou. Evidentně jsi to nečetl, neboť je to tam uvedeno. Příště doporučuji se řídit heslem "Podepsat můžeš, přečíst musíš." Aby to příště nebyla růžová směnka k inkasu  :P

Jakub Zemen

• Host