reklama

reklama

Nový dotaz do odborné poradny

Potřebujete poradit od odborníka?

Odpověď je zajištěna do 72 hodin, vyjma víkendů a svátků. Lhůta pro zaslání odpovědi se však může v případě složitosti dotazu prodloužit. Uváděná cena je včetně DPH. Další podrobnosti o službě v Podmínkách užívání.

Nový dotaz do volného fóra

Chcete se zeptat ostatních uživatelů diskuzního fóra? Využijte zdarma obsahových rubrik.

Odpověď zajištěna není. Odpovídají nahodile pouze uživatelé diskuzního fóra. V případě potřeby rychlé a odborné rady doporučujeme využít placené poradny.

Autor Téma: Volná živnost a student  (Přečteno 5676 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

mata.zelenkova

• Host
Volná živnost a student
« kdy: 05. 04. 2010, 07:50:24 »
Dobrý den,
jsem studentka střední školy (3. ročník) a v létě mi bude osmnáct let a už několik let vyrábím bižutérii z korálků. Bohužel mi nezbývá moc peněz na nákup nového materiálu, protože mám bižutérii schovanou doma v šuplíku a prodávat ji bez ŽL nemůžu.

A proto bych si chtěla (až dosáhnu věku 18 let) založit volnou živnost. Ale zcela dobře nechápu, jak zjistím výši zdravotního a sociálního pojištění a daně? Můj roční příjem by měl činit cca 10 000 korun max. 30 000.
Moje výdaje by se pohybovali cca 2-3 tisíce.

Nechystám se podnikat ve velkém, je to jenom zkouška, jestli by se moje bižutérii prodávala a já si tím jako studentka mohla něco málo přivydělat. A hlavně abych si mohla kupovat nové korálky a potřebné materiály a nadále dělat to co mě baví. Chtěla bych zkusit na koníčku i něco vydělat.

Zkoušela jsem shánět informace na internetovém portálu kde bych prodávala i na jiných stránkách o podnikání, ale místo toho aby se mi vše vyjasnilo, jsem se do toho ještě více zamotala, takže: