reklama

Nový dotaz do odborné poradny

Potřebujete poradit od odborníka?

Odpověď je zajištěna do 72 hodin, vyjma víkendů a svátků. Lhůta pro zaslání odpovědi se však může v případě složitosti dotazu prodloužit. Uváděná cena je včetně DPH. Další podrobnosti o službě v Podmínkách užívání.

Nový dotaz do volného fóra

Chcete se zeptat ostatních uživatelů diskuzního fóra? Využijte zdarma obsahových rubrik.

Odpověď zajištěna není. Odpovídají nahodile pouze uživatelé diskuzního fóra. V případě potřeby rychlé a odborné rady doporučujeme využít placené poradny.

Autor Téma: Zaslané zboží ale nezaplaceno  (Přečteno 2602 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Petr

  • Host
Zaslané zboží ale nezaplaceno
« kdy: 24. 12. 2018, 02:23:05 »
Dobrý den, nedávno můj eshop obdržel objednávku v hodnotě 7.790,- korun zboží jsem zaslal ale po té jsem zjistil že mi zákazník nezaplatil fakturu jsem mu vystavil na které bylo udáno že platil kartou i když ničkoliv nijak nezaplatil.. zákazníka jsem se snažil kontaktovat ale marně.. nedávno jsem mu emailem poslal fakturu k proplacení.. co mám dělat když zákazník nezaplatí?

Reklama

  • Stálý člen
  • *****
  • Příspěvků: 0

reklama



 

Platby GoPay

reklama