reklama

reklama

Nový dotaz do odborné poradny

Potřebujete poradit od odborníka?

Odpověď je zajištěna do 72 hodin, vyjma víkendů a svátků. Lhůta pro zaslání odpovědi se však může v případě složitosti dotazu prodloužit. Uváděná cena je včetně DPH. Další podrobnosti o službě v Podmínkách užívání.

Nový dotaz do volného fóra

Chcete se zeptat ostatních uživatelů diskuzního fóra? Využijte zdarma obsahových rubrik.

Odpověď zajištěna není. Odpovídají nahodile pouze uživatelé diskuzního fóra. V případě potřeby rychlé a odborné rady doporučujeme využít placené poradny.

Autor Téma: Začínající podnikatel - dotazy  (Přečteno 3251 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Tomáš

  • Host
Začínající podnikatel - dotazy
« kdy: 01. 09. 2018, 20:16:35 »
Dobrý den,
začínám podnikat, mám v tom docela chaos a i přes neustále vyhledávání informací se nemohu dobrat k odpovědím na své dotazy (případně si některé věci potřebuji ověřit... a předem se omlouvám, ptám-li se na již odpovězené otázky.

Jsem neplátce DPH. Chci poskytovat služby. Chci mít výdaje paušálem.

Pokud zákazník nechce za službu žádný doklad, potřebuju něco takového pro sebe? Nebo mi stačí příjem evidovat v např. obyčejné tabulce (příp. jak by taková tabulka měla vypadat?) nebo, pokud budu dostávat peníze pouze na účet, by mi stačil pouze výpiš z účtu?

Naopak pokud zákazník chce doklad, jaký by to měl být? V jakým případě by to měla být faktura, v jakém případě postačí příjmový doklad? Nebo něco jiného? Jak by měla faktura vypadat? Někde jsem četl, že na ni nemusí být ani jméno a příjmení odběratele, natož adresa, že tam musí být především informace o mně. K tomu jsem ještě četl o nějakých rozdílech, když se jedná o částku nad 10 000, čemuž také plně nerozumím.

Děkuji za mnohokrát odpovědi...




Reklama

  • Stálý člen
  • *****
  • Příspěvků: 0

reklama



 

Platby GoPay

reklama