reklama

Nový dotaz do odborné poradny

Potřebujete poradit od odborníka?

Odpověď je zajištěna do 72 hodin, vyjma víkendů a svátků. Lhůta pro zaslání odpovědi se však může v případě složitosti dotazu prodloužit. Uváděná cena je včetně DPH. Další podrobnosti o službě v Podmínkách užívání.

Nový dotaz do volného fóra

Chcete se zeptat ostatních uživatelů diskuzního fóra? Využijte zdarma obsahových rubrik.

Odpověď zajištěna není. Odpovídají nahodile pouze uživatelé diskuzního fóra. V případě potřeby rychlé a odborné rady doporučujeme využít placené poradny.

Autor Téma: Vystavení faktury  (Přečteno 4592 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Jakub Martaus

• Host
Vystavení faktury
« kdy: 02. 01. 2018, 13:44:16 »
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli je možné vystavit fakturu bez živnostenského oprávnění. Jsem student a opravoval jsem notebook, člověk kterému jsem ho opravoval by chtěl fakturu. Tak zda je možné ji vystavit či ne?

Díky za odpověď.

Reklama

• Stálý člen

reklama

M.M.

• Host
Re:Vystavení faktury
« Odpověď #1 kdy: 02. 01. 2018, 13:48:17 »
Dobrý den,

vystavit si můžete co chcete, pozor si dejte na neoprávněné podnikání bez ŽL, budete li mít smůlu sankce je až 500 tis. Pokud jde o jednorázový příjem a ustojíte definici pro osvobození dle §10 ZDP, vystavujte.

Jakub Martaus

• Host
« Odpověď #2 kdy: 02. 01. 2018, 13:56:53 »
Právě do této situace bych se nechtěl dostat, a proto by mě zajímalo jestli oprava notebooku by se dala zařadit jako jednorázová činnost.

Redakční tip

• Stálý člen

M.M.

• Host
« Odpověď #3 kdy: 02. 01. 2018, 14:04:45 »
pokud se najdete v §10 ZDP ? sám se musíte najít a sám si to musíte případně obhájit.

§ 10

Ostatní příjmy

(1) Ostatními příjmy, při kterých dochází ke zvýšení majetku, pokud nejde o příjmy podle § 6 až 9, jsou zejména