reklama

reklama

Nový dotaz do odborné poradny

Potřebujete poradit od odborníka?

Odpověď je zajištěna do 72 hodin, vyjma víkendů a svátků. Lhůta pro zaslání odpovědi se však může v případě složitosti dotazu prodloužit. Uváděná cena je včetně DPH. Další podrobnosti o službě v Podmínkách užívání.

Nový dotaz do volného fóra

Chcete se zeptat ostatních uživatelů diskuzního fóra? Využijte zdarma obsahových rubrik.

Odpověď zajištěna není. Odpovídají nahodile pouze uživatelé diskuzního fóra. V případě potřeby rychlé a odborné rady doporučujeme využít placené poradny.

Autor Téma: Ušlý zisk a nereagující pojišťovna  (Přečteno 4166 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Jana

  • Host
Ušlý zisk a nereagující pojišťovna
« kdy: 28. 10. 2017, 15:15:46 »
Dobrý den,
Byli jsme  před rokem účastníci dopravní nehody jako  pškozené  s.r.o.   Firemní  vozidlo  bylo  následně  vyřazené  z výdělečného  podnikatelského  procesu  na 7 měsíců  . Tudíž  veškeré  již  běžící  spolupráce  se  museli  zastavit  a  následně  některé zanikly.  Firma  ne vlastní vinou přišla  o   majetkovou  újmu   tím, že  jsme  nemohly  vykonávat  výdělečnou   činnost  pro  kterou  bylo  nákladní  speciální  vozidlo  pořízeno.
Může  mi  někdo  poradit  jak  z  pojišťovny škůdce  mám  konečně  získat  ušlý  zisk ??? ?
Velmi  často  nereagují  , jen jednou  mi  vzkázal  likvidátor  ,že  se  tím zabývá  speciální  tým !!  Mají  nějaký  termín  na  dořešení  pojistné  události ??

Reklama

  • Stálý člen
  • *****
  • Příspěvků: 0

reklama



Lada

  • Host
Re:Ušlý zisk a nereagující pojišťovna
« Odpověď #1 kdy: 29. 10. 2017, 00:47:02 »
U nás se jednou vyřešení pojistné události vleklo taky asi rok, ale nakonec to pojišťovna přece jen zdárně uzavřela a vyplatila. Jejich přístup byl velmi podobný tomu, co popisujete. Jediné co pomohlo bylo je neustále otravovat, telefonovat jim a mailovat různé urgence. I když vám třeba neodpoví, alespoň se jim tím připomenete a přimějete je se tím zabývat. Mail či dopis je dobrý i k tomu, že v případě potřeby poslouží jako důkazní materiál (telefonát vám můžou zapřít).

Pojišťovny rády nechávají pojistné události "vyhnít": třeba jim tam může ve spise chybět nějaká drobnost (potvrzení, vyjádření...), a tak ho uloží k ledu, pozastaví vyřizování a čekají, až jim ten papír vy dodáte - jenže vám nedají vědět, že od vás něco potřebují doplnit. Pokud se jich sami nezeptáte, kde to vázne, tak budou klidně čekat až do aleluja.


M.M.

  • Host
Re:Ušlý zisk a nereagující pojišťovna
« Odpověď #2 kdy: 31. 10. 2017, 14:05:20 »
Dobrý den,

proč pojišťovna ? jako strana poškozená vymáháte škodu po tom kdo jí zavinil, je li pojištěn havarijně ( to snad garantuje pouze to, že nebude viník zcela bez peněz tedy snad ) , tedy že část škody ze zavinění mu refunduje pojišťovna, ale toto je jeho vztah ( jeho pojištění )  - čili vás to nezajímá, proč přistupujete na řešení škody až... " až něco zaplatí pojišťovna viníka ?

co je vám do toho ? vy jste snad uzavřela individuálně dohodu a onou pojišťovnou či viníkem,  že budete vázat váš nárok případně způsobené škody na výsledek její akceptace nebo neakceptace škodové události - ale, ale... a kde ?

Mate li nad toto ušlý zisk, předpokládám, že toto ani nekryje běžně sjednané havarijní pojištění viníka, musíte si to relevantně vyčíslit a  škodu vymáhat či se domáhat její úhrady v obecných ustanoveních občanského zákoníku.

Redakční tip

  • Stálý člen
  • *****
  • Příspěvků: 0


 

Platby GoPay

reklama