reklama

Nový dotaz do odborné poradny

Potřebujete poradit od odborníka?

Odpověď je zajištěna do 72 hodin, vyjma víkendů a svátků. Lhůta pro zaslání odpovědi se však může v případě složitosti dotazu prodloužit. Uváděná cena je včetně DPH. Další podrobnosti o službě v Podmínkách užívání.

Nový dotaz do volného fóra

Chcete se zeptat ostatních uživatelů diskuzního fóra? Využijte zdarma obsahových rubrik.

Odpověď zajištěna není. Odpovídají nahodile pouze uživatelé diskuzního fóra. V případě potřeby rychlé a odborné rady doporučujeme využít placené poradny.

Autor Téma: Služba pro britskou firmu a daně  (Přečteno 2684 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Jan P.

• Host
Služba pro britskou firmu a daně
« kdy: 22. 09. 2017, 22:36:07 »
Dobrý den,

jsem student tady v ČR a britská firma mi nabídla práci, která spočívá v překladu jejich mobilní aplikace do češtiny a jazykovém poradenství. Firma mě hodlá vést jako "contractor", tedy ode mě předpokládá, že jim budu dodávat hotové překlady přes jejich webový systém, každý měsíc jim pošlu "invoice" (což je excelová tabulka, kde vyplňuji pouze svoje jméno, adresu a počet odpracovaných hodin) a oni mě budou vyplácet bankovním převodem. Celé to bude cca na 3 měsíce.

Vzhledem k tomu, že zisk předpokládám >30 tisíc Kč, počítám s tím, že si musím zřídit ŽL.

Moje otázka zní: když se jedná o zahraniční firmu, jak je to s plátcovstvím DPH? Musel bych se registrovat a vyplňovat nějaké dokumenty? Jsem jen student pokoušející se přivydělat a rozhodně bych se nechtěl kvůli tomu namočit do nějakých zdlouhavých obíhaček s úřady.

Děkuji za každou radu.

Reklama

• Stálý člen

reklama

M.M.

• Host
Re:Služba pro britskou firmu a daně
« Odpověď #1 kdy: 23. 09. 2017, 12:29:48 »
Dobrý den,