reklama

reklama

Nový dotaz do odborné poradny

Potřebujete poradit od odborníka?

Odpověď je zajištěna do 48 hodin, vyjma víkendů a svátků. Lhůta pro zaslání odpovědi se však může v případě složitosti dotazu prodloužit. Uváděná cena je včetně DPH. Další podrobnosti o službě v Podmínkách užívání.

Nový dotaz do volného fóra

Chcete se zeptat ostatních uživatelů diskuzního fóra? Využijte zdarma obsahových rubrik.

Odpověď zajištěna není. Odpovídají nahodile pouze uživatelé diskuzního fóra. V případě potřeby rychlé a odborné rady doporučujeme využít placené poradny.

Autor Téma: Zákonné pojištění odpovědnosti  (Přečteno 2744 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Stoklásková

  • Host
Zákonné pojištění odpovědnosti
« kdy: 10. 04. 2017, 10:36:06 »
Dobrý den,
 
v mém okolí se vyskytl případ, kdy účetní při vzniku společnosti chybně podala přihlášku k zákonnému pojištění odpovědnosti zaměstnavatele k České pojišťovně, ačkoli v té době byla již státem stanoveným správcem v této oblasti pojišťovna Kooperativa. Po dobu několika let tedy odváděla toto pojištění. Ke zjištění tohoto pochybení došlo až po náhlém úmrtí účetní, při předávání agendy nové účetní společnosti. Ze strany České pojišťovny nedošlo ani po dotazování k žádnému vyjádření z jejich strany, z jakého důvodu nepožadovali vysvětlení a zadržují neoprávněné platby ačkoli k nim nemají potřebné podklady. Zajímalo by mne, zda jste se v praxi s podobným případem již setkali a popřípadě, zda a jaké jsou možnosti řešení této problematiky. Pojištění bylo vždy včas a řádně odváděno, pouze jiné instituci.
 
Děkuji,
 
s pozdravem, Stoklásková

Reklama

  • Stálý člen
  • *****
  • Příspěvků: 0

reklama



Hana

  • Host
Re:Zákonné pojištění odpovědnosti
« Odpověď #1 kdy: 10. 04. 2017, 10:56:09 »
S tím zkušenosti nemám, ale pokud s vámi Česká pojišťovna nekomunikuje, tak bych to viděla na právníka, protože z jejich strany je to jasné neoprávněné obohacování i když chybu udělal zaměstnavatel.


Lada

  • Host
Re:Zákonné pojištění odpovědnosti
« Odpověď #2 kdy: 10. 04. 2017, 15:39:57 »
Jestli z toho pojistného Česká pojišťovna také řádně poskytovala plnění (např. při úrazu zaměstnance mu vyplatila ušlý zisk), tak vás asi považují za klienta a neměl by to být snad problém. Horší by bylo, kdyby jen kasírovala, ale přitom plnění neposkytovala.

Redakční tip

  • Stálý člen
  • *****
  • Příspěvků: 0


 

Platby GoPay

reklama