reklama

Nový dotaz do odborné poradny

Potřebujete poradit od odborníka?

Odpověď je zajištěna do 72 hodin, vyjma víkendů a svátků. Lhůta pro zaslání odpovědi se však může v případě složitosti dotazu prodloužit. Uváděná cena je včetně DPH. Další podrobnosti o službě v Podmínkách užívání.

Nový dotaz do volného fóra

Chcete se zeptat ostatních uživatelů diskuzního fóra? Využijte zdarma obsahových rubrik.

Odpověď zajištěna není. Odpovídají nahodile pouze uživatelé diskuzního fóra. V případě potřeby rychlé a odborné rady doporučujeme využít placené poradny.

Autor Téma: Podíl na zisku v s.r.o.  (Přečteno 3648 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Michal

• Host
Podíl na zisku v s.r.o.
« kdy: 20. 01. 2017, 00:06:53 »
Dobrý den,

Jsem laik co se týká firemních zákonů. Potřebuji poradit na co si dát bacha a co si vyžádat ve smlouvě. Nechci být jednatelem firmy, ale chci mít podíl na zisku tudíž s majitelem firmu uzavřu smlouvu o podílu na zisku společnosti. Smlouva bude uzavřena jen mezi náma a chci se zeptat na několik bodu

1) Na co si dát pozor ve smlouvě
2) Co si vyžádat ve smlouvě
3) Jak mám smlouvu uzavřít jako fyzická osoba? Jsem živnostník. Jak mám peníze danit a přiznávat?

Budu rád za jakoukoliv radu

Reklama

• Stálý člen

reklama

M.M.

• Host
Re:Podíl na zisku v s.r.o.
« Odpověď #1 kdy: 20. 01. 2017, 07:31:08 »
Dobrý den,

podíl na zisku je vyplacen pouze společníkům, společník je pouze ten , kdo má ve společnosti obchodní podíl.  Pokud pro onu společnost budete něco vykonávat, v úvahu připadá obchodní či manažerské činnosti a smlouva bude definovat, že ze určitých podmínek ( dosažení výše prodejů, dosažení obratu, uzavření zakázky, zvýšení zisku společnosti, atd. ) obdržíte definovanou odměnu pak připadá v úvahu tzv. příkazní smlouva ( dříve mandátní smlouva ).

Ve smlouvě si dejte pozor na všechno, co je psáno, je dáno, nejen Vaše odměny ale i odpovědnost a sankce.