reklama

Nový dotaz do odborné poradny

Potřebujete poradit od odborníka?

Odpověď je zajištěna do 72 hodin, vyjma víkendů a svátků. Lhůta pro zaslání odpovědi se však může v případě složitosti dotazu prodloužit. Uváděná cena je včetně DPH. Další podrobnosti o službě v Podmínkách užívání.

Nový dotaz do volného fóra

Chcete se zeptat ostatních uživatelů diskuzního fóra? Využijte zdarma obsahových rubrik.

Odpověď zajištěna není. Odpovídají nahodile pouze uživatelé diskuzního fóra. V případě potřeby rychlé a odborné rady doporučujeme využít placené poradny.

Autor Téma: Začátek podnikání pro studenty  (Přečteno 2675 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Martin

• Host
Začátek podnikání pro studenty
« kdy: 15. 01. 2017, 14:08:05 »
Dobrý den,

potřeboval bych poradit jak postupovat při začátku podnikání. Vůbec se totiž v tom nevyznám. Začal bych tím, že jsem student vysoké školy a podnikání by bylo jako vedlejší činnost, živnost by to měla být volná (prodej - převážně e-shop a výroba).
Můj dotaz tedy směřuje k tomu, jak bych měl postupovat. Vím, že potřebuji ohlásit na živnostenském úřadě živnost, ale co a jak dál? Vztahují se na mě nějaké výhody na daních? Co vše bych případně musel platit a tak dále.

Byl bych moc rád, kdyby mi někdo poradil.

Předem děkuji,
Martin

Reklama

• Stálý člen

reklama

Jakub Tížek

• Host
Re:Začátek podnikání pro studenty
« Odpověď #1 kdy: 16. 01. 2017, 08:15:16 »
Ahoj Martine,

tvůj dotaz zní tak, že máš dobře a jednoduše (lean) připravený byznys model, zmapovanou cílovku, udělal sis průzkum trhu a prvotní kalkulace na papíře, je to tak? Pokud ano, posílám ti níže zjednodušený přehled, pokud ne, tak nepodceň přípravu a nezapomeň jet "lean metodou". Těžce na cvičišti, lehko na bojišti  ;)
  • Živnostenský úřad
    • nahlášení skrze jednotný registrační formuláře - přihlášení na soc/zdrav/FU už provede ŽU
  • Sociální pojištění