reklama

Nový dotaz do odborné poradny

Potřebujete poradit od odborníka?

Odpověď je zajištěna do 72 hodin, vyjma víkendů a svátků. Lhůta pro zaslání odpovědi se však může v případě složitosti dotazu prodloužit. Uváděná cena je včetně DPH. Další podrobnosti o službě v Podmínkách užívání.

Nový dotaz do volného fóra

Chcete se zeptat ostatních uživatelů diskuzního fóra? Využijte zdarma obsahových rubrik.

Odpověď zajištěna není. Odpovídají nahodile pouze uživatelé diskuzního fóra. V případě potřeby rychlé a odborné rady doporučujeme využít placené poradny.

Autor Téma: Chyba v ceně na internetovém obchodu  (Přečteno 3660 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Jan Soukup

  • Host
Chyba v ceně na internetovém obchodu
« kdy: 14. 12. 2016, 21:49:44 »
Dobrý den,
stala se mi jedna věc a chtěl bych se zeptat na možný postup.
Prohlížel jsem si e-shop jedné firmy s oblečením a našel jsem, že u jednoho trika mají špatně napsanou cenu. Ostatní trika ve stejné kategorii stála kolem 800 Kč a toto 30 Kč. Vložil jsem triko do košíku, provedl objednávku a přes Paypal objednávku zaplatil (těch 30 Kč). O den později obchodník tuto chybu napravil a triko stojí stejně jako ostatní, ale moje otázka je, zda takto zakoupené triko můžu podle zákona nějak vymáhat, nebo se na zákon odvolávat, že mi ho za tu cenu musí poslat.
Jak toto prosím funguje?
Děkuji, Soukup

Reklama

  • Stálý člen
  • *****
  • Příspěvků: 0

reklama



Milan

  • Host
Re:Chyba v ceně na internetovém obchodu
« Odpověď #1 kdy: 15. 12. 2016, 08:39:04 »
Uzavreli ste smlouvu za 30kc takze podle me musi. Ale v praxi e-shopy toto resi, ze dana vec neni treba skladem, nebo jine finty jak se vyhnout plneni. Otazkou je jake jsou obecne podminky odstoupeni od smlouvy a co maji v obchodnich podminkach.


 

Platby GoPay

reklama