reklama

Nový dotaz do odborné poradny

Potřebujete poradit od odborníka?

Odpověď je zajištěna do 72 hodin, vyjma víkendů a svátků. Lhůta pro zaslání odpovědi se však může v případě složitosti dotazu prodloužit. Uváděná cena je včetně DPH. Další podrobnosti o službě v Podmínkách užívání.

Nový dotaz do volného fóra

Chcete se zeptat ostatních uživatelů diskuzního fóra? Využijte zdarma obsahových rubrik.

Odpověď zajištěna není. Odpovídají nahodile pouze uživatelé diskuzního fóra. V případě potřeby rychlé a odborné rady doporučujeme využít placené poradny.

Autor Téma: OSVČ, student - DPP či fakturovat  (Přečteno 9405 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Martin

• Host
OSVČ, student - DPP či fakturovat
« kdy: 01. 11. 2016, 14:04:38 »

Dobrý den,

jsem student, OSVČ. Momentálně mám nabídku na práci na DPP, která nabízí 80 Kč na hodinu čistého. Chápu to dobře, že když někdo nabízí 80Kč na hodinu čistého a výdělkem do 10 000 Kč měsíčně, neodvádí se zdravotní ani sociální, ale odvede se srážková daň 15%? Znamená to tedy, že zaměstnavatel nabízí 94,12 Kč čistého na hodinu nebo počítá s tím, že si člověk uplatní slevu na dani nebo podepíše růžové prohlášení?

Řeším to z důvodu, zda je pro mě výhodnější pracovat jako OSVČ, student na DPP či jim danou práci fakturovat. Kdybych pracoval na DPP, dostanu tedy 80Kč na hodinu, kdy už by měla být strhnutá srážková daň ( inzerováno jako 80Kč čistého)? A kdybych pracoval na fakturu, mám si říct o 94,12 Kč na hodinu a poté se o veškeré danění starám sám? Předpoklad, že vydělám např. 50 tisíc ročně, tudíž bych neměl jako student platit žádné pojištění a budu danit ze zisku, tzn příjem - výdaje?

Děkuji za odpověď.

Reklama

• Stálý člen

reklama

Lada

• Host
Re:OSVČ, student - DPP či fakturovat
« Odpověď #1 kdy: 01. 11. 2016, 15:07:05 »