reklama

reklama

Nový dotaz do odborné poradny

Potřebujete poradit od odborníka?

Odpověď je zajištěna do 72 hodin, vyjma víkendů a svátků. Lhůta pro zaslání odpovědi se však může v případě složitosti dotazu prodloužit. Uváděná cena je včetně DPH. Další podrobnosti o službě v Podmínkách užívání.

Nový dotaz do volného fóra

Chcete se zeptat ostatních uživatelů diskuzního fóra? Využijte zdarma obsahových rubrik.

Odpověď zajištěna není. Odpovídají nahodile pouze uživatelé diskuzního fóra. V případě potřeby rychlé a odborné rady doporučujeme využít placené poradny.

Autor Téma: Postup při nesouhlasu s výší faktury  (Přečteno 7565 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

xxx

  • Host
Postup při nesouhlasu s výší faktury
« kdy: 29. 01. 2016, 15:50:19 »
Prosím o radu, jak legálně postupovat ve sporu se spedicí (balíkovou službou)
Česká přepravní společnost nám měla od zákazníka dovézt balík (zpětný svoz v ČR). Chyba zákazníka byla, že jej místo do dvou balíčků zabalil do dvou spojených folií.
Vlivem chyb spedice a předvánočního shonu, se dovoz protáhl z uvedených 48h až na 11dnů. + drobnosti, jako že na depu nikdo nekomunikuje a klientovi lhal řidič o námi špatně zadané zásilce. To bych ještě možná pochopil, ale problém nastal, kdy nám změnili druh zásilky a z balíku za cca 300kč byla najednou paletová zásilka za 1450kč.
Podal jsem reklamaci na jejich reklamační oddělení. To reklamaci neuznalo, odmítli veškeré námitky k termínu i výši ceny za přepravu. Poslal jsme jim fotografii balíku, že se nejednalo o paletu - bez reakce.
Zaplatil jsem jim fakturu, kde byly i jiné zásilky, ale poníženou o rozporovanou položku. A teď přišla první upomínka a přišla druhá upomínka. Obchodní i reklamační oddělení sveřepě chybu odmítá. Odmítá mi vydat písemné vyjádření, že už mi k tomu nemají co říci. Komunikují pouze po emailu či telefonicky. Kontakt na nějakého vedoucího, majitele či řiditele neexistuje.
Jediný ústupek bylo ponížení cca o 150Kč.
A teď nevím co s tím. Ustoupit, zatnou zuby a zaplatit. Nebo se hádat, dohadovat s právníky a možná soudit? U občanského sporu jsou jednoduché mechanismy, ale u obchodního si s tím nevím rady.
Jak by jste to řešili? Děkuji

Reklama

  • Stálý člen
  • *****
  • Příspěvků: 0

reklama



Petr Šinagl - AAC&S

  • Host
Re:Postup při nesouhlasu s výší faktury
« Odpověď #1 kdy: 30. 01. 2016, 19:48:28 »
Máte s nimi uzavřenou nějakou smlouvu - tož musíte postupovat podle ní i ve věci reklamace účtované částky. Vše písemně, s doloženým odesláním dopisů na jejich adresu.
Plus nakonec stejně dojdete k soudu (neb managment molochů rád dá vydělat kamarádům právníkům palmáre i za prohraný spor) kde nepůjde o realitu, nýbrž o dokumentaci a doložení postupů.



xxx

  • Host
Re:Postup při nesouhlasu s výší faktury
« Odpověď #2 kdy: 30. 01. 2016, 21:55:28 »
Děkuji za reakci. Takže jinými slovy, jde o to kdo má větší "koule" a vydrží se déle hádat a schovávat za papíry... to nejsou dobré vyhlídky.



Redakční tip

  • Stálý člen
  • *****
  • Příspěvků: 0


Lada

  • Host
Re:Postup při nesouhlasu s výší faktury
« Odpověď #3 kdy: 01. 02. 2016, 08:54:29 »
Doporučuji konzultovat právníka a zařídit se podle jeho rady. Někdy pomůže, když dotyční obdrží dopis od právníka a hnedle jsou komunikativnější a vstřícnější. Ale bude vás to stát peníze za právníka a je tu riziko, že zrovna tihle obchodní partneři mají hroší kůži a právníka se nezaleknou.

Pokud to chcete mít co nejdřív z krku, nechcete utrácet za to zbytečně další peníze a tahat se s nimi dlouhodobě po soudech, tak doporučuji fakturu zaplatit v plné výši a do budoucna už s tou přepravní společností nespolupracovat.


 

Platby GoPay

reklama