reklama

reklama

Nový dotaz do odborné poradny

Potřebujete poradit od odborníka?

Odpověď je zajištěna do 48 hodin, vyjma víkendů a svátků. Lhůta pro zaslání odpovědi se však může v případě složitosti dotazu prodloužit. Uváděná cena je včetně DPH. Další podrobnosti o službě v Podmínkách užívání.

Nový dotaz do volného fóra

Chcete se zeptat ostatních uživatelů diskuzního fóra? Využijte zdarma obsahových rubrik.

Odpověď zajištěna není. Odpovídají nahodile pouze uživatelé diskuzního fóra. V případě potřeby rychlé a odborné rady doporučujeme využít placené poradny.

Autor Téma: Student/jednatel  (Přečteno 7961 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Lukas

• Host
Student/jednatel
« kdy: 19. 01. 2016, 17:47:16 »
Jsem student prezenčního studia magisterského programu na VŠE v Praze, jsem narozen v září 1991.
Tím, že studuji v místě jiném než je mé bydliště, tak pobírám ubytovací stipendium. Dále pobírám soudem vyměřené alimenty od otce. Matka samoživitelka čerpá úlevy na dani na dítě (zde si nejsem přesně jistý, o co se jedná). Mám 2x DPP u dvou společností (obě na 300h) – jednu do 06/2016, druhou do 12/2016. Během bakalářského studia jsem byl zaměstnaný na poloviční úvazek, který na 6 měsíců přešel na plný úvazek, poté jsem u té společnosti skončil.
To zásadní je, že jsem právě založil s.r.o., která vznikla 8.1.2016, jsem jejím jediným společníkem a jednatelem. Mé otázka tedy je, jaké důsledky to může mít na mé zmiňované příjmy a daně. Mohl by kvůli tomu být otec oproštěn od povinnosti platit alimenty? Může matka přijít o příspěvek na dítě? A co moje sociální a zdravotní pojištění? A nějaké jiné důsledky, případně čeho se vyvarovat? Můj předpoklad úspěšného ukončení studia je květen 2017. Předem děkuji za odpovědi.

Reklama

• Stálý člen

reklama

Petra

• Host
Re:Student/jednatel
« Odpověď #1 kdy: 20. 01. 2016, 12:34:31 »