reklama

Nový dotaz do odborné poradny

Potřebujete poradit od odborníka?

Odpověď je zajištěna do 72 hodin, vyjma víkendů a svátků. Lhůta pro zaslání odpovědi se však může v případě složitosti dotazu prodloužit. Uváděná cena je včetně DPH. Další podrobnosti o službě v Podmínkách užívání.

Nový dotaz do volného fóra

Chcete se zeptat ostatních uživatelů diskuzního fóra? Využijte zdarma obsahových rubrik.

Odpověď zajištěna není. Odpovídají nahodile pouze uživatelé diskuzního fóra. V případě potřeby rychlé a odborné rady doporučujeme využít placené poradny.

Autor Téma: Ztráta hmotnosti při stánkovém prodeji jahod  (Přečteno 8633128 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Zdeněk

• Host
Ztráta hmotnosti při stánkovém prodeji jahod
« kdy: 22. 06. 2015, 04:14:00 »
Dobrý den,
Může mi prosím někdo poradit,jestli existuje norma na denní ztrátu hmotnosti u čerstvých jahod? Pracuji jako prodavač na stánku s čerstvými jahodami. Můj zaměstnavatel každé ráno přiveze určité množství jahod, např.300KG.Jahody jsou většinu dne na slunci. Vzhledem k tomu,že nepodvádím při vážení, každý den mám v pokladně manko, i přesto,že vím,že se žádné zboží neztratilo.Jsem přesvědčený o tom,že za jeden den jahody vlivem slunečního záření nebo tepla v takovém množství ztrácí na váze,ale zaměstnavatel mi tvrdí,že to je nesmysl,a každý den mi nějaký ten rozdíl ztrhne ze mzdy.Existuje nějaká norma pro ztrátu hmotnosti v takovémto případě,nebo má zaměstnavatel pravdu,když tvrdí že je to nesmysl a chybu bych měl hledat v sobě? Předem děkuji za radu či odpověď.

Reklama

• Stálý člen

reklama

Inkvizitor

• Host
Re:Ztráta hmotnosti při stánkovém prodeji jahod
« Odpověď #1 kdy: 22. 06. 2015, 07:54:26 »