reklama

Nový dotaz do odborné poradny

Potřebujete poradit od odborníka?

Odpověď je zajištěna do 72 hodin, vyjma víkendů a svátků. Lhůta pro zaslání odpovědi se však může v případě složitosti dotazu prodloužit. Uváděná cena je včetně DPH. Další podrobnosti o službě v Podmínkách užívání.

Nový dotaz do volného fóra

Chcete se zeptat ostatních uživatelů diskuzního fóra? Využijte zdarma obsahových rubrik.

Odpověď zajištěna není. Odpovídají nahodile pouze uživatelé diskuzního fóra. V případě potřeby rychlé a odborné rady doporučujeme využít placené poradny.

Autor Téma: Sociální a zdravotní při přestupu z VŠ na HPP  (Přečteno 3306 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Adam

• Host
Sociální a zdravotní při přestupu z VŠ na HPP
« kdy: 12. 05. 2015, 09:31:11 »
Dobry den,

Muj dotaz se tyka placeni socialniho a zdravotniho v roce 2014, jakozto zivnostnika tehdy jeste studujiciho a nasledne pracujiciho na HPP.

V roce 2014 jsem byl studentem prezencniho studia na VS. Ukoncil jsem studium a od listopadu pracuji na HPP. Ve zkratce:

VS: leden - srpen 2014, HPP: listopad a prosinec. Z toho vychazeji dva mesice, kdy jsem nebyl ani student, ani zamestnanec na HPP. Nebyl jsem evidovan na pracovnim urade, protoze jsem mel ZL, ktery jsem vyuzival.

Jadro meho dotazu: Existuje nejaka "doba hajenstvi" od ukonceni studia do navazani HPP, jako je tomu napriklad ve fazi ukonceni SS a nastupu na VS, kdy technicky clovek 2-4 mesice neni student ani SS, ani VS a pritom se neresi zadne socialni a zdravotni?

Dekuji za radu.

Reklama

• Stálý člen

reklama

Nicol

• Host
Re:Sociální a zdravotní při přestupu z VŠ na HPP
« Odpověď #1 kdy: 12. 05. 2015, 10:50:14 »