reklama

Nový dotaz do odborné poradny

Potřebujete poradit od odborníka?

Odpověď je zajištěna do 72 hodin, vyjma víkendů a svátků. Lhůta pro zaslání odpovědi se však může v případě složitosti dotazu prodloužit. Uváděná cena je včetně DPH. Další podrobnosti o službě v Podmínkách užívání.

Nový dotaz do volného fóra

Chcete se zeptat ostatních uživatelů diskuzního fóra? Využijte zdarma obsahových rubrik.

Odpověď zajištěna není. Odpovídají nahodile pouze uživatelé diskuzního fóra. V případě potřeby rychlé a odborné rady doporučujeme využít placené poradny.

Autor Téma: Práva z vadného plnění  (Přečteno 2767 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Jarda

  • Host
Práva z vadného plnění
« kdy: 29. 09. 2014, 10:09:00 »
Dobrý den,
dostal jsem od ČOI pokutu za to, že jsem v obchodních podmínkách měl prý špatně větu: "Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží." Toto má v obchodních podmínkách každý e-shop. Má tam prý stát, že rozhodným okamžikem je vytčení vad. Bylo mi vysvětleno, že stačí, když mi zákazník napíše email, že chce reklamovat zboží a reklamace začíná běžet dnem, kdy mi to napsal. Pokud podám odvolání, půjde to k jejich právníkovi a ten rozhodne, má to vůbec smysl?
Děkuji za odpověď, dnes je poslední den, kdy můžu poslat odvolání.

Reklama

  • Stálý člen
  • *****
  • Příspěvků: 0

reklama



 

Platby GoPay

reklama