Dobry den,
Dnes jsem obdrzel upominku od O2 v vyzvou uhrady 3.500,-Kc s informaci o bezicim spravnim rizeni a zapisu do registru dluzniku SOLUS. Jelikoz sluzby O2 jiz velmi dlouho nevyuzivam kvuli VELMI spatnym zkusenostem s O2, zavolal jsem na call centrum zjistit co to je za vymysel. Slecna z call centra mi rekla ze se jedna o 3 faktury splatne zacatkem roku 2010 ("leden, unor, brezen 2010) ale dalsi informace poskytnout odmitla (udajne vidi pohledavku ale podrobnosti se ji nezobrazuji) a ze se mam obratit mailem na e-mail uvedeny v upomince a telefonicke spojeni a reseni mozne neni). Skutecne jsem mel internet od O2 doma, ale jelikoz uz je to temer 5 let, uz si nepamatuji kdy jsem sluzbu vypovedel, jakym zpusobem a nepamatuji si ani na dalsi okolnosti. V prubehu pech 5 let jsem od O2 nedostaval zadne faktury, upominky, vyzvy a tak upominka O2 me velmi a neprijemne prekvapila.
V credit managementu O2 me informovali, ze promlceni je bezpredmetne, jelikoz návrh O2 na zahájení správního řízení byl na ČTÚ podán v březnu roku 2012 (o udajnem probihajicim rizeni CTU taky nevim nic, postu na adrese trvaleho bydliste vyzvedavam pravidelne).
Mohl bych poprosit o radu? Trileta promlceci lhuta se zastavuje podanim navrhu na zahajeni spravniho rizeni na CTU? Rizeni probiha jiz 2.5 roky a o tom nevim nic. Je to vse moc divne. Ovsem ze nemuzu jiz nic pouzit pro svoji obranu, je to prilis dlouho a uz nemam ani uhrady, ani vypoved ani nic jineho...
Predem dekuji