reklama

reklama

Nový dotaz do odborné poradny

Potřebujete poradit od odborníka?

Odpověď je zajištěna do 48 hodin, vyjma víkendů a svátků. Lhůta pro zaslání odpovědi se však může v případě složitosti dotazu prodloužit. Uváděná cena je včetně DPH. Další podrobnosti o službě v Podmínkách užívání.

Nový dotaz do volného fóra

Chcete se zeptat ostatních uživatelů diskuzního fóra? Využijte zdarma obsahových rubrik.

Odpověď zajištěna není. Odpovídají nahodile pouze uživatelé diskuzního fóra. V případě potřeby rychlé a odborné rady doporučujeme využít placené poradny.

Autor Téma: Reklamace při neexistenci dodavatele  (Přečteno 8003 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Irena.007

  • Host
Reklamace při neexistenci dodavatele
« kdy: 01. 08. 2012, 18:46:02 »
Dobrý den,

prosím Vás o radu.

Mám internetový obchod s nábytkem. Nejsem dodavatelem, jen zprostředkovávám prodej, takže peníze nejdou přeze mně, a ani faktury nejsou na moje IČ. Nedávno mi přišla reklamace od problémovového dodavatele, s kterým jsem dávno ukončila spolupráci, protože mi neplatil faktury za provize, a celkově s nina byl problém. Dodavatel už už neexistuje tj. svoje IČ zrušil . Předtím jsem měla také podobnou reklamaci a zaplatila jsem jí ze svého, i když peníze nemám jak ůčetně vykázat. Nevím jak postupovat v tomto případě částka je vyší nevím si s tím rady. Je mojí poviností zakázníkovi peníze uhradit, když v obchodních podmínkách mám napsáno, že nejsem zodpovědná za reklamace? Jak se v takovémto případě postupuje.

Děkuji

Mějte se pěkně
Irena

Reklama

  • Stálý člen
  • *****
  • Příspěvků: 0

reklama



 

Platby GoPay

reklama