reklama

reklama

Nový dotaz do odborné poradny

Potřebujete poradit od odborníka?

Odpověď je zajištěna do 48 hodin, vyjma víkendů a svátků. Lhůta pro zaslání odpovědi se však může v případě složitosti dotazu prodloužit. Uváděná cena je včetně DPH. Další podrobnosti o službě v Podmínkách užívání.

Nový dotaz do volného fóra

Chcete se zeptat ostatních uživatelů diskuzního fóra? Využijte zdarma obsahových rubrik.

Odpověď zajištěna není. Odpovídají nahodile pouze uživatelé diskuzního fóra. V případě potřeby rychlé a odborné rady doporučujeme využít placené poradny.

Autor Téma: Zkušenosti s Heurékou  (Přečteno 16669 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Lynxh

  • Host
Zkušenosti s Heurékou
« kdy: 29. 08. 2011, 08:18:25 »
Dobrý den, mám internetový obchod a poměrně krátkou dobu využívám služeb „heuréky“. Ovšem za tu krátkou dobu jsem si stihl všimnout opravdu zajímavé věci. Heuréka v žádném případě neslouží jako místo, kde lidé poděkují za vaše služby nebo produkty. Stává se z ní místo, kde si ortodoxní stěžovatelé stěžují na vše co se jim byť malinko nelíbilo.
 Př.: zákazník si v neděli večer ve 23:06 objednal zboží. Formu doručení si zvolil Českou poštu „obyčejný balík“. V pondělí ráno jsem ho expedoval a ve středu ráno ho zákazník dostal. O každém kroku jsem zákazníka informoval mailem (neuvedl tel. spojení). Balík dorazil v pořádku. Reakce na Heuréce byla šokující. Hodnocení dopravy 2* z 5*; hodnocení komunikace 1* z 5* e-shop by nedoporučil svým známým. Naštěstí nenapsal konkrétní hodnocení a proto se vše nezobrazilo ostatním zákazníkům. Bohužel nebyl jediným zákazníkem. Podobná hodnocení při kterých mi zůstává rozum stát se zobrazuje více a více.
Závěr: Spokojený zákazník Vám na Heuréku nikdy nenapíše (Nebude ztrácet čas psaním kladného hodnocení). Očekávejte pouze nespokojenost a výhrady. I když jako já pracujete až do rána pro blaho zákazníka, tak neočekávejte chválu. V Čechách jsou zákazníci zvyklí na nadstandardní služby zdarma a zázraky za pár korun.

A jaké jsou vaše zkušenosti??

Reklama

  • Stálý člen
  • *****
  • Příspěvků: 0

reklama



Offline Pavel Říha (Rop)

  • Profík
  • *****
  • Příspěvků: 3 444
    • Zobrazit profil
Re: Zkušenosti s Heurékou
« Odpověď #1 kdy: 29. 08. 2011, 10:26:04 »
To se probírá snad v prvním ročníku ekonomie na obchodní akademii, že spokojený zákazník to řekne 2 lidem, nespokojený zákazník 5 lidem  :P


Lynxh

  • Host
Re: Zkušenosti s Heurékou
« Odpověď #2 kdy: 29. 08. 2011, 10:39:27 »
To se probírá snad v prvním ročníku ekonomie na obchodní akademii, že spokojený zákazník to řekne 2 lidem, nespokojený zákazník 5 lidem  :P

Bohužel nás tohle logistika nenaučila :-(

Redakční tip

  • Stálý člen
  • *****
  • Příspěvků: 0


VlaDog

  • Host
Re: Zkušenosti s Heurékou
« Odpověď #3 kdy: 29. 08. 2011, 11:03:18 »
Jane, hlavně se nenechte odradit neslušnými zákazníky je pořád více těch co jsou slušný.
Nesmíte se jim divit na jedné straně je na internetu tisíce stejných ehopů být k vám loajální je velmi těžké.
Pokud chcete ty správné reference podněcujte lidi hodnotit vaše služby/produkty. Na ekonomice vás možná naučí že spokojený zákazník to řekne 2 lidem, nespokojený zákazník 5 lidem...

Máte Facebook, Twitter, blog zde všude můžete komunikovat se zákazníky a přesvědčit je o tom že vše děláte od srdce.
Využijte toho!

Hlavně pamatujte podnikání na internetu je o nižších vstupních a provozních nákladech, ale pořád je to tvrdé (možná tvrdší) podnikání jako každé jiné!


Lynxh

  • Host
Re: Zkušenosti s Heurékou
« Odpověď #4 kdy: 29. 08. 2011, 11:43:08 »
Jane, hlavně se nenechte odradit neslušnými zákazníky je pořád více těch co jsou slušný.
Nesmíte se jim divit na jedné straně je na internetu tisíce stejných ehopů být k vám loajální je velmi těžké.
Pokud chcete ty správné reference podněcujte lidi hodnotit vaše služby/produkty. Na ekonomice vás možná naučí že spokojený zákazník to řekne 2 lidem, nespokojený zákazník 5 lidem...

Máte Facebook, Twitter, blog zde všude můžete komunikovat se zákazníky a přesvědčit je o tom že vše děláte od srdce.
Využijte toho!

Hlavně pamatujte podnikání na internetu je o nižších vstupních a provozních nákladech, ale pořád je to tvrdé (možná tvrdší) podnikání jako každé jiné!

Jane, hlavně se nenechte odradit neslušnými zákazníky je pořád více těch co jsou slušný.
Nesmíte se jim divit na jedné straně je na internetu tisíce stejných ehopů být k vám loajální je velmi těžké.
Pokud chcete ty správné reference podněcujte lidi hodnotit vaše služby/produkty. Na ekonomice vás možná naučí že spokojený zákazník to řekne 2 lidem, nespokojený zákazník 5 lidem...

Máte Facebook, Twitter, blog zde všude můžete komunikovat se zákazníky a přesvědčit je o tom že vše děláte od srdce.
Využijte toho!

Hlavně pamatujte podnikání na internetu je o nižších vstupních a provozních nákladech, ale pořád je to tvrdé (možná tvrdší) podnikání jako každé jiné!


Český zákazník jako takový je rozmazlený nadstandardními službami. Věřte mi, že komunikovat se zákazníky je to hlavní co upřednostňuji. Většinou se setkávám s nechutí. Snad se to postupem času zlepší. Upřímně mohu říci, že nejvděčnější jsou Slovenští zákazníci. Z Českých jen úzká věková skupinka od 30-ti do 35-ti max. 40-ti let.

Reklama

  • Stálý člen
  • *****
  • Příspěvků: 0


Offline Pavel Říha (Rop)

  • Profík
  • *****
  • Příspěvků: 3 444
    • Zobrazit profil
Re: Zkušenosti s Heurékou
« Odpověď #5 kdy: 29. 08. 2011, 19:11:55 »
To se probírá snad v prvním ročníku ekonomie na obchodní akademii, že spokojený zákazník to řekne 2 lidem, nespokojený zákazník 5 lidem  :P

Bohužel nás tohle logistika nenaučila :-(
Tohle není logistika, tohle je spíš psychologie :-)


Lynxh

  • Host
Re: Zkušenosti s Heurékou
« Odpověď #6 kdy: 30. 08. 2011, 07:24:41 »
Na české zákazníky fungují poze slova typu "Sleva a zdarma". Málo si dnes koupí kvalitní zboží za cenu dvou nekvalitník kšuntů, když si může koupit ty kšunty dva  :(


Offline Pavel Říha (Rop)

  • Profík
  • *****
  • Příspěvků: 3 444
    • Zobrazit profil
Re: Zkušenosti s Heurékou
« Odpověď #7 kdy: 31. 08. 2011, 08:08:13 »
Já jsem jeden z těch co naopak tvrdí, že není tak bohatý aby si mohl kupovat levné věci.


Sly

  • Host
Re:Zkušenosti s Heurékou
« Odpověď #8 kdy: 03. 01. 2012, 15:44:13 »
Nenechte se otrávit.. 1/10 je vždy total idiot a nemá smysl se rozčilovat. Běžně nadávají na dopravu a jen se to červená a přitom měli hodnotit Vás jako obchod a né přepravce. Pak jen zvážit jestli Vám stojí ty problémy s ČP za ty nářky. My jsem ČP zrušili, sice občas někdo řekne, že mu to chybí, ale rozhodně menší drama než když ta služba byla - sběrky dnes fungují celkem OK. V klidu, slušně a bez emocí lze reagovat na jeho napsaný text, někdy je také lepší radši nenapsat nic (ze zkušenosti lepší reagovat až po vychladnutí 2.-3. den). Nebojte slušní se najdou a hodnotí.. pokud máte přes 95-96%, tak je to pro Vás útěcha, že to děláte celkem dobře a už jen pilujete detaily.


 

Platby GoPay

reklama