reklama

reklama

Nový dotaz do odborné poradny

Potřebujete poradit od odborníka?

Odpověď je zajištěna do 48 hodin, vyjma víkendů a svátků. Lhůta pro zaslání odpovědi se však může v případě složitosti dotazu prodloužit. Uváděná cena je včetně DPH. Další podrobnosti o službě v Podmínkách užívání.

Nový dotaz do volného fóra

Chcete se zeptat ostatních uživatelů diskuzního fóra? Využijte zdarma obsahových rubrik.

Odpověď zajištěna není. Odpovídají nahodile pouze uživatelé diskuzního fóra. V případě potřeby rychlé a odborné rady doporučujeme využít placené poradny.

Autor Téma: Nepoctivý zákazník e-shopu a reklamace  (Přečteno 16411 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

marie

  • Host
Nepoctivý zákazník e-shopu a reklamace
« kdy: 21. 03. 2011, 13:32:55 »
Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda je vůbec možné, nějak se vypořádat s nepoctivým zákazníkem eshopu. např. Kupující tvrdí, že obsah zásilky není kompletní, já budu tvrdit, že vše bylo v pořádku. Jediné co mne napadá, pořídit si kameru a o balení zásilek pořizovat záznam . . . Jenže to je trochu nákladná prevence  :(

a jestli se ještě mohu zeptat, musím platit koncesionářské poplatky jako podnikatelka když eshop provozuji z domova? Nebo stačí, když je platím jako fyzická osoba?

Děkuji za odpověď a přeji hezký den

Reklama

  • Stálý člen
  • *****
  • Příspěvků: 0

reklama



Offline Pavel Říha (Rop)

  • Profík
  • *****
  • Příspěvků: 3 444
    • Zobrazit profil
Re: Nepoctivý zákazník e-shopu a reklamace
« Odpověď #1 kdy: 21. 03. 2011, 18:25:07 »
Koncesionářské poplatky za rádio a televizi?


M.Zajackova

  • Host
Re: Nepoctivý zákazník e-shopu a reklamace
« Odpověď #2 kdy: 22. 03. 2011, 07:16:52 »
Ano

Redakční tip

  • Stálý člen
  • *****
  • Příspěvků: 0


Offline Pavel Říha (Rop)

  • Profík
  • *****
  • Příspěvků: 3 444
    • Zobrazit profil
Re: Nepoctivý zákazník e-shopu a reklamace
« Odpověď #3 kdy: 22. 03. 2011, 11:58:30 »
A vy máte nějaké rádio / televizi nakoupené k podnikání?


M.Zajackova

  • Host
Re: Nepoctivý zákazník e-shopu a reklamace
« Odpověď #4 kdy: 22. 03. 2011, 12:18:09 »
To nemám, jen jsem si nebyla jistá. Když mám provozovnu v místě bydliště, jestli mě nemůže nikdo nařknout z neplacení. Podle Vaší reakce to asi řeším zbytečně . . .
Já jen, že jsem slyšela (jedna bába bábě řekla  ;) ), že i když je zapnuté rádio v konzumu pro poslech a zpříjemnění pracovní doby prodavaček, tak se za něj musí platit podnikatelský poplatek. Převedla jsem si to na sebe, aby na mě kontrola nevybafla, že poslouchám rádio, zatímco tisknu faktury . . .
Díky moc

Reklama

  • Stálý člen
  • *****
  • Příspěvků: 0


Offline Pavel Říha (Rop)

  • Profík
  • *****
  • Příspěvků: 3 444
    • Zobrazit profil
Re: Nepoctivý zákazník e-shopu a reklamace
« Odpověď #5 kdy: 22. 03. 2011, 19:56:04 »
Je něco jiného konzum a domácnost ...

Ale jinak opravdu je to tak, že za každý přístroj, který hraje na pracovišti (včetně toho, který si zaměstnanec donese) musí zaměstnavatel zaplatit koncesionářské poplatky.

Jenom v domácnosti bych to neřešil (jiné by to bylo, kdybyste měla jednu místnost v bytě, kterou byste vykazovala jako pracovní prostor - tj. včetně nákladů na elektřinu atd.)


Ladislav Jančík

  • Host
Re:Nepoctivý zákazník e-shopu a reklamace
« Odpověď #6 kdy: 23. 02. 2012, 22:30:58 »
Rozporoval bych tvrzení, že zaměstnavatel platí koncesionářské poplatky i za TV a R přístroje donesené zaměstnanci na pracoviště - nic takového v zákoně není a doufám, že nikdy nebude.


Sly

  • Host
Re:Nepoctivý zákazník e-shopu a reklamace
« Odpověď #7 kdy: 24. 02. 2012, 12:31:00 »
K Vaší původní otázce. Vím, že je to nemilé, ale ze zkušenosti Vám radím nedělejte nic. Zbytečně si tím lámete hlavu a ve výsledku budete ta špatná stejnak vy. To procento kdy se Vám to stane je velice, ale velice nepatrné k tomu aby jste pořizovala a archivovala nějaká videa apod. Maximálně si pořiďte firemní lepící pásku + můžete štítek kontrola a podpis, ale když řekne že nebylo, tak stejnak smůla.


 

Platby GoPay

reklama